Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Kurzu se může zúčastnit pouze osoba starší 18 let.
2. Před zahájením akreditovaného kurzu uchazeč doloží své dosažené vzdělání (maturitní
vysvědčení, výuční list, VŠ diplom atp.), které musí odpovídat požadavkům právního
předpisu kladeným na účastníky toho kterého kurzu (vyhláška č. 176/2009 Sb.).
3. Uchazeč akreditovaného kurzu rovněž musí být zdravotně způsobilý, což osvědčí
lékařským potvrzením o schopnosti daný kurz absolvovat. Toto potvrzení nesmí být starší
3 týdnů.
4. Po obdržení pozvánky na kurz uchazeč obratem uhradí registrační a administrativní platbu
v uvedené výši (dle typu kurzu) na účet školy.
5. Registrační a administrativní poplatek je součástí kurzovného a je nevratný. Po dohodě je
možné jej přesunout na jiný kurz či seminář, konaný v témže kalendářním roce, a to pouze
jedenkrát.
6. V případě zrušení kurzu z důvodů na straně školy se registrační a administrativní poplatek
vrací uchazečům v plné výši, a to do 14 dnů od vyrozumění o jeho nekonání.
V případě potvrzení kurzu zájemcem a následném zrušením účasti na kurzu 72 hodin před
zahájením kurzu je zájemce o kurz povinen uhradit 50% z ceny kurzovného.
7. Zbývající část kurzovného (ve výši odpovídající danému typu kurzu) je uchazeč povinen
zaplatit v hotovosti v den zahájení kurzu v kanceláři školy. Platbu není možné hradit
prostřednictvím platební karty ani ve splátkách.
8. Od smlouvy, uzavřené mezi vzdělávacím zařízením a uchazečem, nelze odstoupit (§ 1837
písm. j) zák. č. 89/2012 Sb.). Při odhlášení nebo nenastoupení, či přerušení kurzu v jeho
průběhu se zaplacené kurzovné nevrací.
9. Účast v kurzu nelze převést na třetí osobu ani na jinou osobu nepřechází.
10. Účast uchazeče na výuce musí odpovídat požadavkům stanoveným vyhláškou MŠMT
(vyhl. č. 176/2009 Sb.) – v případě akreditovaných kurzů 80%, u ostatních
kurzů 100%.
11. Pokud účastník kurzu hrubě nebo opakovaně poruší řád školy, bude z kurzu okamžitě
vyloučen s propadnutím kurzovného v celé výši.
12. Po absolvování kurzů akreditovaných MŠMT a splnění dalších zákonných požadavků je
účastníku v závislosti na typu kurzu buď vydáno osvědčení o získání profesní kvalifikace
– poté, co úspěšně složil závěrečnou zkoušku, anebo potvrzení o účasti v akreditovaném
vzdělávacím programu, které mu dále umožňuje podrobit se závěrečné zkoušce
před autorizovanými osobami (jež samy vydávají osvědčení – zák. č. 179/2006 Sb.)
13. Jde-li o ostatní kurzy, po jejich ukončení je účastníku vystaven certifikát.
14. Zkoušky se skládají v češtině. Rovněž veškerá potvrzení, osvědčení a certifikáty se
vydávají v českém jazyce; jejich cizojazyčný překlad a potřebné ověření si zajišťuje
účastník sám na své vlastní náklady.
15. Všechny informace (např. o změnách výuky, o novinkách v oboru) škola sděluje výhradně
prostřednictvím elektronické pošty (na e-mailové adresy, sdělené účastníky).
16. Vystavení duplikátu jakéhokoliv dokladu školy je zpoplatněno částkou 250,- Kč.
OBCHODNÍ PODMÍNKY – rekvalifikační kurz masér MŠMT ČR
1. Kurzu se může zúčastnit pouze osoba starší 18 let.
2. Uchazečem kurzu může být pouze osoba, která dosáhla minimálně středoškolského
vzdělání. Tuto skutečnost je uchazeč povinen doložit před zahájením kurzu (maturitním
vysvědčením, výučním listem).
3. Uchazeč musí být zdravotně způsobilý, což osvědčí lékařským potvrzením o schopnosti
daný kurz absolvovat. Toto potvrzení nesmí být starší 3 týdnů.
4. Po obdržení pozvánky na kurz uchazeč obratem uhradí registrační a administrativní platbu
ve výši 1.000,- Kč na účet školy.
5. Registrační a administrativní poplatek je součástí kurzovného a je nevratný. Po dohodě je
možné jej přesunout na jiný kurz, konaný v témže kalendářním roce, a to pouze
jedenkrát.
6. V případě zrušení kurzu z důvodů na straně školy se registrační a administrativní poplatek
vrací uchazečům v plné výši, a to do 14 dnů od vyrozumění o jeho nekonání. V případě potvrzení
kurzu zájemcem a následném zrušením účasti na kurzu 72 hodin před zahájením kurzu je zájemce
o kurz povinen uhradit 50% z ceny kurzovného.
7. Zbývající část kurzovného ve výši 4.000,- Kč je uchazeč povinen zaplatit v hotovosti v den
zahájení kurzu v kanceláři školy. Platbu není možné hradit prostřednictvím platební karty
ani ve splátkách.
8. Od smlouvy, uzavřené mezi vzdělávacím zařízením a uchazečem, nelze odstoupit (§ 1837
písm. j) zák. č. 89/2012 Sb.). Při odhlášení nebo nenastoupení, či přerušení kurzu v jeho
průběhu se zaplacené kurzovné nevrací.
9. Účast v kurzu nelze převést na třetí osobu ani na jinou osobu nepřechází.
10. Účast uchazeče na výuce musí odpovídat požadavkům stanoveným vyhláškou MŠMT
(vyhl. č. 176/2009 Sb.) – v případě akreditovaných kurzů 80%.
11. Pokud účastník kurzu hrubě nebo opakovaně poruší řád školy, bude z kurzu okamžitě
vyloučen s propadnutím kurzovného v celé výši.
12. Po absolvování kurzu a splnění dalších zákonných požadavků je účastníku vydáno
potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu, které mu dále umožňuje
podrobit se závěrečné zkoušce před autorizovanými osobami (jež samy vydávají
osvědčení – zákon č. 179/2006 Sb.)
13. Veškerá potvrzení se vydávají v českém jazyce; jejich cizojazyčný překlad a potřebné
ověření si zajišťuje účastník sám na své vlastní náklady.
14. Všechny informace (např. o změnách výuky, o novinkách v oboru) škola sděluje výhradně
prostřednictvím elektronické pošty (na e-mailové adresy, sdělené účastníky).
15. Vystavení duplikátu jakéhokoliv dokladu školy je zpoplatněno částkou 250,- Kč.
OBCHODNÍ PODMÍNKY – instruktor fitness a osobní trenér
1. Kurzu se může zúčastnit pouze osoba starší 18 let.
2. Před zahájením kurzu uchazeč doloží své dosažené vzdělání (maturitní vysvědčení, výuční
list, VŠ diplom atp.), které musí odpovídat požadavkům právního předpisu kladeným
na účastníky toho kterého kurzu (vyhl. č. 176/2009 Sb.).
3. Uchazeč musí být zdravotně způsobilý, což osvědčí lékařským potvrzením o schopnosti
daný kurz absolvovat. Toto potvrzení nesmí být starší 3 týdnů.
4. Po obdržení pozvánky na kurz uchazeč obratem uhradí registrační a administrativní platbu
ve výši 2.000,- Kč na účet školy.
5. Registrační a administrativní poplatek je součástí kurzovného a je nevratný. Po dohodě je
možné jej přesunout na jiný kurz, konaný v témže kalendářním roce, a to pouze
jedenkrát.
6. V případě zrušení kurzu z důvodů na straně školy se registrační a administrativní poplatek
vrací uchazečům v plné výši, a to do 14 dnů od vyrozumění o jeho nekonání. V případě potvrzení kurzu zájemcem a následném zrušením účasti na kurzu 72 hodin před zahájením kurzu je zájemce o kurz povinen uhradit 50%z ceny kurzovného.
7. Zbývající část kurzovného ve výši 5.500,- Kč je uchazeč povinen zaplatit v hotovosti v den
zahájení kurzu v kanceláři školy. Platbu není možné hradit prostřednictvím platební karty
ani ve splátkách.
8. Od smlouvy, uzavřené mezi vzdělávacím zařízením a uchazečem, nelze odstoupit (§ 1837
písm. j) zák. č. 89/2012 Sb.). Při odhlášení nebo nenastoupení, či přerušení kurzu v jeho
průběhu se zaplacené kurzovné nevrací.
9. Účast v kurzu nelze převést na třetí osobu ani na jinou osobu nepřechází.
10. Účast uchazeče na výuce musí odpovídat požadavkům stanoveným vyhláškou MŠMT
(vyhl. č. 176/2009 Sb.) – v případě akreditovaných kurzů 80%.
11. Pokud účastník kurzu hrubě nebo opakovaně poruší řád školy, bude z kurzu okamžitě
vyloučen s propadnutím kurzovného v celé výši.
12. Po absolvování kurzů a splnění dalších zákonných požadavků je účastníku vydáno
osvědčení o získání profesní kvalifikace – poté, co úspěšně složil závěrečnou zkoušku.
13. Zkoušky se skládají v češtině. Rovněž veškerá potvrzení a osvědčení se
vydávají v českém jazyce; jejich cizojazyčný překlad a potřebné ověření si zajišťuje
účastník sám na své vlastní náklady.
14. Všechny informace (např. o změnách výuky, o novinkách v oboru) škola sděluje výhradně
prostřednictvím elektronické pošty (na e-mailové adresy, sdělené účastníky).
15. Vystavení duplikátu jakéhokoliv dokladu školy je zpoplatněno částkou 250,- Kč.
OBCHODNÍ PODMÍNKY – zájmové a dovzdělávací kurzy
1. Kurzu se může zúčastnit pouze osoba starší 18 let.
2. Po obdržení pozvánky na kurz uchazeč obratem uhradí registrační a administrativní platbu
ve výši 300,- /500,- Kč na účet školy.
3. Registrační a administrativní poplatek je součástí kurzovného a je NEVRATNÝ. Po dohodě je
možné jej přesunout na jiný seminář, konaný v témže kalendářním roce, a to pouze
jedenkrát. Při dhlášení se z kurzu méně jak týden před zahájením kurzu NENÍ MOŽNÉ POPLATEK ANI VRÁTIT ANI PŘEVÉST NA JINÝ KURZ.
4. V případě zrušení kurzu z důvodů na straně školy se registrační a administrativní poplatek
vrací uchazečům v plné výši, a to do 14 dnů od vyrozumění o jeho nekonání. V případě potvrzení kurzu zájemcem a následném zrušením účasti na kurzu 72 hodin před zahájením kurzu je zájemce o kurz povinen uhradit 50% z ceny kurzovného.
5. Zbývající část kurzovného (ve výši odpovídající danému druhu kurzu) je uchazeč povinen
zaplatit v hotovosti v den zahájení kurzu v kanceláři školy. Platbu není možné hradit
prostřednictvím platební karty ani ve splátkách.
6. Od smlouvy, uzavřené mezi vzdělávacím zařízením a uchazečem, nelze odstoupit (§ 1837
písm. j) zák. č. 89/2012 Sb.). Při odhlášení nebo nenastoupení, či přerušení kurzu v jeho
průběhu se zaplacené kurzovné nevrací.
7. Účast v kurzu nelze převést na třetí osobu ani na jinou osobu nepřechází.
8. Účast uchazeče na výuce musí být 100%.
9. Pokud účastník kurzu hrubě nebo opakovaně poruší řád školy, bude z kurzu okamžitě
vyloučen s propadnutím kurzovného v celé výši.
10. Po absolvování kurzu je účastníku vystaven certifikát.
11. Veškerá potvrzení a certifikáty se vydávají v českém jazyce; jejich cizojazyčný překlad
a potřebné ověření si zajišťuje účastník sám na své vlastní náklady.
12. Všechny informace (např. o změnách výuky, o novinkách v oboru) škola sděluje výhradně
prostřednictvím elektronické pošty (na e-mailové adresy, sdělené účastníky).
13. Vystavení duplikátu jakéhokoliv dokladu školy (včetně certifikátu) je zpoplatněno částkou
250,- Kč.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY – tradiční čínská medicína
1. Po obdržení pozvánky na kurz uchazeč uhradí registrační a administrativní platbu
ve výši 1.500,- Kč na účet školy, a to do 3 dnů.
2. Registrační a administrativní poplatek je součástí kurzovného a je nevratný. Po dohodě je
možné jej přesunout na jiný kurz či seminář, konaný v témže kalendářním roce, a to pouze
jedenkrát.
3. V případě zrušení kurzu z důvodů na straně školy se registrační a administrativní poplatek
vrací uchazečům v plné výši, a to do 14 dnů od vyrozumění o jeho nekonání.
4. Studium je dvouleté. Každý školní rok sestává ze dvou semestrů: zimní probíhá od září
do ledna, letní od února do června.
5. Kurzovné za každý semestr ve výši stanovené na webových stránkách školy je uchazeč
povinen uhradit vždy na jeho začátku v hotovosti. Platbu není možné provést
prostřednictvím platební karty ani ve splátkách. Na požádání lze zaplatit bezhotovostně
převodem na účet školy – v tomto případě však musí být částka na účet připsána
nejpozději 1 pracovní den před započetím semestru.
6. Nejpozději 1 měsíc před ukončením každého semestru uchazeč uhradí zálohu 1.500,- Kč
na kurzovné semestru následujícího. – To znamená, že se zahájením zimního semestru
1. ročníku doplatí zbytek kurzovného po odečtení administrativního a registračního
poplatku 1.500,- Kč, se zahájením dalších semestrů zbytek kurzovného vždy ve výši
po odečtení zálohy 1.500,- Kč.
7. Zaplacená záloha je nevratná, vrací se pouze v případě zrušení výuky v semestru z důvodů
na straně školy, a to do 14 dnů od vyrozumění o jejím nekonání.
8. Od smlouvy, uzavřené mezi vzdělávacím zařízením a uchazečem, nelze odstoupit (§ 1837
písm. j) zák. č. 89/2012 Sb.). Při odhlášení nebo nenastoupení, či přerušení kurzu v jeho
průběhu se zaplacené kurzovné nevrací.
9. Škola si vyhrazuje právo změnit termín výuky i místo jejího konání.
10.Veškeré informace (např. o změnách výuky, o novinkách v oboru) škola sděluje výhradně
prostřednictvím elektronické pošty (na e-mailové adresy, sdělené účastníky).
11. Účast ve studijním kurzu nelze převést na třetí osobu ani na jinou osobu nepřechází.
12. Po účastnících je vyžadována 80% účast ve výuce. Za tím účelem každý z nich obdrží
index, do kterého se zaznamenává jeho docházka. Index je povinen mít každý účastník
po dobu výuky u sebe.
13. Pokud účastník kurzu hrubě nebo opakovaně poruší řád školy, bude ze studia okamžitě
vyloučen s propadnutím zaplaceného kurzovného v plné výši.
14. Po ukončení studia a úspěšném složení závěrečné zkoušky je účastníku vystaven
certifikát.
15. Zkoušky se skládají v češtině. Rovněž veškerá potvrzení a certifikáty se
vydávají v českém jazyce; jejich cizojazyčný překlad a potřebné ověření si zajišťuje
účastník sám na své vlastní náklady.
16. Vystavení duplikátu jakéhokoliv dokladu školy (včetně certifikátu) je zpoplatněno částkou
250,- Kč.
OBCHODNÍ PODMÍNKY – tradiční čínská medicína Brno
1. Po obdržení pozvánky na kurz uchazeč uhradí registrační a administrativní platbu
ve výši 1.500,- Kč na účet školy, a to do 3 dnů.
2. Registrační a administrativní poplatek je součástí kurzovného a je nevratný. Po dohodě je
možné jej přesunout na jiný kurz či seminář, konaný v témže kalendářním roce, a to pouze
jedenkrát.
3. V případě zrušení kurzu z důvodů na straně školy se registrační a administrativní poplatek
vrací uchazečům v plné výši, a to do 14 dnů od vyrozumění o jeho nekonání.
4. Studium je dvouleté. Každý školní rok sestává ze dvou semestrů: zimní probíhá od září
do ledna, letní od února do června.
5. Kurzovné za každý semestr činí 8.500,- Kč a uchazeč je povinen uhradit je vždy
na jeho začátku v hotovosti. Platbu není možné provést prostřednictvím platební karty ani
ve splátkách. Na požádání lze zaplatit bezhotovostně převodem na účet školy – v tomto
případě však musí být částka na účet připsána nejpozději 1 pracovní den před započetím
semestru.
6. Nejpozději 1 měsíc před ukončením každého semestru uchazeč uhradí zálohu 1.500,- Kč
na kurzovné semestru následujícího. – To znamená, že se zahájením zimního semestru
1. ročníku doplatí zbytek kurzovného 7.500,- Kč (po odečtení administrativního a
registračního poplatku).
7. Zaplacená záloha je nevratná, vrací se pouze v případě zrušení výuky v semestru z důvodů
na straně školy, a to do 14 dnů od vyrozumění o jejím nekonání.
8. Od smlouvy, uzavřené mezi vzdělávacím zařízením a uchazečem, nelze odstoupit (§ 1837
písm. j) zák. č. 89/2012 Sb.). Při odhlášení nebo nenastoupení, či přerušení kurzu v jeho
průběhu se zaplacené kurzovné nevrací.
9. Škola si vyhrazuje právo změnit termín výuky i místo jejího konání.
10.Veškeré informace (např. o změnách výuky, o novinkách v oboru) škola sděluje výhradně
prostřednictvím elektronické pošty (na e-mailové adresy, sdělené účastníky).
11. Účast ve studijním kurzu nelze převést na třetí osobu ani na jinou osobu nepřechází.
12. Po účastnících je vyžadována 80% účast ve výuce. Za tím účelem každý z nich obdrží
index, do kterého se zaznamenává jeho docházka. Index je povinen mít každý účastník
po dobu výuky u sebe.
13. Pokud účastník kurzu hrubě nebo opakovaně poruší řád školy, bude ze studia okamžitě
vyloučen s propadnutím zaplaceného kurzovného v plné výši.
14. Po ukončení studia a úspěšném složení závěrečné zkoušky je účastníkům vystaven
certifikát.
15. Zkoušky se skládají v češtině. Rovněž veškerá potvrzení a certifikáty se
vydávají v českém jazyce; jejich cizojazyčný překlad a potřebné ověření si zajišťuje
účastník sám na své vlastní náklady.
16. Vystavení duplikátu jakéhokoliv dokladu školy (včetně certifikátu) je zpoplatněno částkou
250,- Kč.